Prodeje dieselů letí i nadále strmě dolů
Evropa dlouhé roky platila za baštu turbodieselových motorizací. Zájem však stále rapidně klesá.
Evropa dlouhé roky platila za baštu turbodieselových motorizací. Zájem však stále rapidně klesá.
Model GTS se stane nejlevnější Panamerou s osmiválcem pod kapotou. Auto má snížený podvozek a tužší tlumiče. Jako první dostalo speciální nastavitelný head-up displej.
Nová emisní norma zapříčinila, že nově nabízený turbodiesel má o něco větší objem, než dříve nabízené motorizace.
Plánujete pořízení levného auta na zimní provoz? Připravili jsme přehled 20 vozů vybavených systémem 4x4 s co nejnižší cenou. Žebříčku panuje Suzuki, Škoda se v něm neobjevila ani jedna.
Mladoboleslavská automobilka si pro nový vůz vybrala latinský výraz označující schody nebo žebřík.
Lidé ze závodního týmu Cook Motor Racing Team to zjišťovali na solných jezerech v Bonnevillu.
Přepracovaná zadní partie oblíbeného vozu Škoda Kodiaq dává velkému SUV poměrně sportovní vzezření.
Oficiální maximální rychlost ještě nebyla potvrzena, předpokládá se však pokoření hranice 390 kilometrů v hodině.
Doba, kdy se pod kapotou auta nalézá výhradně spalovací motor, se pomalu ale jistě chýlí ke konci. Kvůli budoucím emisním limitům je nutná elektrifikace prakticky všech masově vyráběných vozů. Zvýšené náklady samozřejmě zaplatí zákazníci. Nyní víme, kolik jaký typ pohonu stojí.
Nejmenší mladoboleslavské SUV se představí zhruba v polovině roku 2020.
Každé auto musí projít crash testem, aby se prověřila jeho bezpečnost. V laboratořích, kde nezávislé zkoušky probíhají, se objevily díly, které byly fixem označené slovy „pouze pro Euro NCAP“.
Doba vznětovým motorům vůbec nepřeje a automobilky se od tohoto kdysi upřednostňovaného konceptu pohonu odklánějí jedna po druhé. Na vině jsou samozřejmě emisní limity, které likvidují jeden skvělý motor za druhým. Vybrali jsme pro vás 5 skvostných turbodieselů, které stojí za to koupit, než bude pozdě.
Asi nepřekvapí, že to bude v Norsku.
Toyota, Citroën a Peugeot, které nyní vyrábějí na společné výrobní lince v Ovčárech u Kolína své vozy, už hledají novou výrobní náplň.
Nové auto většinou není dobrá investice. Nedávná americká studie odhalila 10 vozů, které za pět let nejvíce ztratí svou hodnotu. Překvapením je, že nejhůř na tom není super luxusní limuzína, ale celkem obyčejný elektromobil.
A má k tomu i své vysvětlení.
Jen za loňský rok bylo podle policejních statistik zaviněno lesní zvěří 12 043 nehod, což bylo o dva tisíce více než rok předtím. Za rok 2018 je to prozatím 8 210 nehod. Na podzim, kdy se některé druhy zvěře nachází v období říje, a řada zvířat migruje za potravou, je však třeba dbát obzvlášť zvýšené pozornosti. Hrozba přitom nečíhá pouze v lese, se zvěří se můžete setkat i ve městech.
Celkem 26 nových typů automobilů figuruje na seznamu, z nichž bude odborná porota vybírat nového vítěze Auto roku v ČR. Jeden hlas má i redaktor portálu Automix.cz
Půjde však o soukromý tým s polotvární podporou.
Japonská automobilka si nechala patentovat návrh létajícího automobilu, který využívá princip dronu.
Americká automobilka změnila pohled na auta s pohonem všech kol. V padesátých letech s pohonem 4x4 jezdily jen off-roady. Pak ale přišel rodinný zázrak jménem Internationl Harvester Scout.
A automobilka Jaguar Land Rover ho má v plánu použít i jinde.
Svatý grál všech alfistů je trefně označován za „promarněnou příležitost“.
Tohle není běžné BMW M2 Competition.
Americká firma Bollinger plánuje od roku 2020 vyrábět drsné elektromobily do náročného terénu. Nyní představila už svůj druhý model, kterým je pick-up připravený na převoz těžkého nákladu
Žádný závodní tým se bez nich neobejde, přesto se o těchto důležitých pomocnících nikde nepíše a nemluví. Vybrali jsme pro vás pětici těch, o kterých si myslíme, že byly nejzajímavější.
Významný milník oslaví už příští rok.
Hned následující rok ale představí osmičku modernizovaných či zcela nových modelů.
Americká společnost AM General, která vyrábí vojenský speciál na základě původního Humvee, je na prodej. Zájem mají i velké koncerny.
Osobní automobily by měly v roce 2030 vypouštět o 35 procent emisí CO2 méně než v roce 2021. Mezistupněm pak je snížení o 15 procent v roce 2025. Toto nařízení bude platit v Evropské unii. Spočítali jsme, jakou vlastně spotřebu auta za sedm a 12 let budou mít.